Petra-This Art

2010-04-27
22:02:52

An Education
hello

såg ännu en bra film från Folkets Bio, den hette "An Education" den handlat om en ung tjer på 60-talet, som studerar väldigt flitigt för att komma in på Oxford Uneversety, tills hon träffar en man som får henne att se en helt annan del av världen, sen har hon ett val att göra.



Mycket bra film, rekomenderar den starkt, trots att jag tror att många har hört om den. jag har inte sett så mycket folk på Folkets Bio under sånna här visningar tidigare.
Värd att se verkligen.

det var allt från mig idag, hoppas på att ha några färdiga verk att lägga upp innan valborg :)
I morgon har vi vår sista kroki lektion, så jag får väll lägga upp några bilder från det.
Ha det gött

Kramar
Pea

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: