Petra-This Art

2010-04-20
21:44:36

Mobilen jag vill köpa
hello

på begäran lägger jag ut en bild på mobilen jag hittade på Media Markt, det är en Sony Eriksson Jalou (eller nått sånt)
Ska tydligen vara väldigt mordärn och tydligen en väldigt "glammig" och stylad telefon. jag ser inte det ärligt talat, den ser mer ut som en "comunicator" från en sci-fi film, vilket gör den helt awsome.
finns på flera onlineshoping sajter och den finns så billigt som 1539 kr




tänkte vänta tills jag kom tillbaka till skåne så jag kan köpa den i butik på Media Markt eller liknande.

Jag fick en jättefin sms singnal idag, det är Wall-e som säger "Waaleee.." haha den är jätte söt.
Ha det bra och sms:a mig mycket :P :)

Kramar
Pea


Kommentar:
#1: emms

sån vill jag också ha! :D har kollat på den, ingen aning om att den var så billig. finns en dyrvariant i dolche&gabbana också om man är sugen (:

2010-05-04 @ 00:32:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: